Перейти до основного вмісту

Педагогам. Про мотивацію.



Учитель… Учитель-наставник, учитель-друг, учитель-ідеал. Скільки образів приміряє на себе педагог, щоб не тільки донести своїм учням нову інформацію, а й розкрити безмежність людських взаємин.
У сучасному світі, де відбуваються стрімкі, непередбачувані події, місія учителя полягає у формуванні в своїх вихованців навичок пристосування до різноманітних умов розвитку особистості. Чи варто говорити про важливість мотивації дітей до виконання поставлених завдань, пізнання самого себе та навколишнього світу вцілому? На мою думку, саме педагог може створити умови для розкриття власного «Я» дитини, усвідомлення її потреб, цілей майбутнього та стимулювати до самореалізації в подальшому дорослому житті. Не плечі вчителя покладено велику відповідальність – виховати високоморального громадянина, в якого чітко сформоване бажання бути корисним суспільству, цілеспрямованим та зреалізованим у власній справі.
Та чи може педагог своїм прикладом сформувати у вихованців мотивацію на успіх у майбутньому? Мабуть що не кожному це під силу. Нині, пересічний український вчитель переживає не найкращі часи. В умовах постійного потоку інформації про жахливі бойові дії на Сході держави та про небезпеки для здоров’я, кожен у нашій країні вирішує дилему: «Потурбуватися про себе, чи допомогти майбутньому поколінню заради власної Батьківщини». Варто погодитись, страх за майбутнє, почуття безпорадності в ситуації, що склалась у суспільстві, не сприяють бажанню рухатись вперед та гальмують саморозкриття особистості. Можна згадати й про стрімкі, а інколи, не зрозумілі реформи в галузі освіти; неналежний рівень оплати праці (вже не кажучи про престижність професії).І за цих умов, педагог повинен «нести світле в душі дітей».
За визначенням Ф.Є. Василюка, кризова ситуація – це ситуація, в якій суб'єкт стикається з неможливістю реалізації потреб свого життя (мотивів, прагнень, цінностей та ін.). Виходячи з вище зазначеного, можна припустити, що освітяни опинились у кризових умовах праці. Однак, не зважаючи на зовнішні негативні фактори, педагогу потрібно справитись із своїми емоціями, почуттями та усвідомити власну значущість у вихованні майбутнього покоління.
Саме тому, будемо разом працювати над розкриттям місії вчителя, його позитивним психоемоційним станом та, зрештою, над формуванням мотивації успіху в житті.


З надією на майбутнє,
соціальний педагог
Аліна

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пет-терапія

       Сьогодні, 26 серпня, за підтримки Міжнародного фонду захисту тварин, відзначають Всесвітній день собаки.      Чому саме цю тему обрано? Ні для кого не секрет, що домашній улюбленець - це не тільки відповідальність та витрати, але й джерело позитивних емоцій, клубок любові.     Пет-терапія - один із видів психологічної допомоги, яка використовує взаємодію людини із домашніми тваринами для покращення психічного здоров'я. Ще у 1969 році дитячий психіатр Борис Левінсон запропонував використовувати собак для лікування психічних розладів.  Тож, яку користь приносить домашній улюбленець? Позитивний вплив на роботу серцево-судинної системи  Регулярні прогулянки із собакою та ігри із котиками приносить користь нашому серцю. Профілактика негативних емоцій Дослідники виявили, що при взаємодії із домашнім улюбленцем, при обіймах із ним, в організмі людини виділяється окситоцин (гормон любові), що знижує кров'яний тиск та зменшує рівень гормонів стресу. Запобігання депресії На думк

Міжнародний день захисту дітей

     Міжнародний день захисту дітей щорічно святкують 1 червня. Він був заснований у Парижі рішенням сесії Ради Міжнародної демократичної федерації жінок (листопад, 1949 р.) Так, уже у 1950 році Міжнародний день захисту дітей відзначали  в 51 країні світу. Україна приєдналась у 1998 році.       День захисту дітей - це нагода усім  нагадати про необхідність захищати права дітей та неповнолітніх; турбуватись про психічне, емоційне фізичне здоров'я майбутнього покоління; створити умови для ефективного саморозвитку та реалізації наших діток у різних сферах.    Давайте пригадаємо основні міжнародні права дітей!                                    

Почерк і характер. Вступ.

Життя можна почати з чистого листка,  але почерк змінити дуже важко. Пауло Коельо     У час широкого використання Інтернету в повсякденному житті, ми все менше звертаємось до ручки та паперу. Однак, вони незаслужено забуваються. Наш почерк може багато розповісти про емоційний стан, темперамент і , навіть, про певні риси характеру.    На думку багатьох психологів, у почерку більше, ніж у будь-якій руховій активності людини проявляється її внутрішня сутність.    Порівняльним аналізом рис особистості та ознак характеру займається графологія. Це наука, яка широко використовується у візуальній психодіагностиці багатьма високорозвинутими країнами світу.     Сфери застосування графології надзвичайно різні: Рекрутинг - аналіз почерку допомагає компанії витрачати менше часу на з'ясування  компетенції кандидатів. Профорієнтація - навички, інтереси людини визначають професійну спрямованість. Безпека - графологія може прогнозувати потенційну нечесність. Переговори - можна передбачити, як людин