Перейти до основного вмісту

Педагогам про потреби та час




"Я маю два типи проблем: термінові і важливі. Термінові проблеми не є важливіа важливі — ніколи не термінові."
 Дуайт Девід Ейзенхауер


  Планування часу є невід'ємною умовою ефективності робочого дня. Однак, у своїй діяльності ми часто стикаємось із пожирачами часу. Для кожного вони різні, але однаково небезпечні.
  Для того, щоб зберегти дорогоцінний час пропоную розглянути матрицю Ейзенхауера.




  Дану матрицю придумав Дуайт Девід Ейзенхауер – американський державний і військовий діяч, 34 президент США. 

Квадрат 1: Термінові і неважливі справи

Такі справи відволікають нас від робочого процесу та не дають зосередитися на справді важливих речах. Наприклад, до цієї категорії належать справи, які не відносяться до ваших безпосередніх  обов'язків, але ви змушені їх виконувати за проханням директора. Таке завдання ні на крок не наближає вас до мети.

Квадрат 2: Термінові і важливі справи

В ідеальному варіанті даний квадрат повинен бути пустим. Найчастіше важливі справи стають терміновими через нашу лінь та безвідповідальність. Тому, щоб уникнути появи важливих і термінових справ, намагайтеся вчасно виконувати справи із інших квадратів. 

Квадрат 3: Нетермінові і неважливі справи

Найчастіше виконання таких справ (неважливі розмови по телефону, комп'ютерні ігри тощо) не приносить жодної практичної користі. Потрібно приступати до завдань із цієї групи в останню чергу та планувати на їх виконання обмежену кількість часу.

Квадрат 4: Нетермінові і важливі справи
Зверніть увагу на цю групу справ: саме вони можуть принести найбільшу користь у майбутньому. Люди, які виділяють достатньо часу на виконання завдань із даного квадрату, найчастіше досягають успіху. Крім того, у цих справах ви можете якнайкраще показати всі свої здібності: відсутність обмежень у часі дозволяє вибирати найкращі шляхи розв'язання задач. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Міжнародний день захисту дітей

     Міжнародний день захисту дітей щорічно святкують 1 червня. Він був заснований у Парижі рішенням сесії Ради Міжнародної демократичної федерації жінок (листопад, 1949 р.) Так, уже у 1950 році Міжнародний день захисту дітей відзначали  в 51 країні світу. Україна приєдналась у 1998 році.       День захисту дітей - це нагода усім  нагадати про необхідність захищати права дітей та неповнолітніх; турбуватись про психічне, емоційне фізичне здоров'я майбутнього покоління; створити умови для ефективного саморозвитку та реалізації наших діток у різних сферах.    Давайте пригадаємо основні міжнародні права дітей!                                    

Пет-терапія

       Сьогодні, 26 серпня, за підтримки Міжнародного фонду захисту тварин, відзначають Всесвітній день собаки.      Чому саме цю тему обрано? Ні для кого не секрет, що домашній улюбленець - це не тільки відповідальність та витрати, але й джерело позитивних емоцій, клубок любові.     Пет-терапія - один із видів психологічної допомоги, яка використовує взаємодію людини із домашніми тваринами для покращення психічного здоров'я. Ще у 1969 році дитячий психіатр Борис Левінсон запропонував використовувати собак для лікування психічних розладів.  Тож, яку користь приносить домашній улюбленець? Позитивний вплив на роботу серцево-судинної системи  Регулярні прогулянки із собакою та ігри із котиками приносить користь нашому серцю. Профілактика негативних емоцій Дослідники виявили, що при взаємодії із домашнім улюбленцем, при обіймах із ним, в організмі людини виділяється окситоцин (гормон любові), що знижує кров'яний тиск та зменшує рівень...

Педагогам. Про мотивацію.

Учитель… Учитель-наставник, учитель-друг, учитель-ідеал. Скільки образів приміряє на себе педагог, щоб не тільки донести своїм учням нову інформацію, а й розкрити безмежність людських взаємин. У сучасному світі, де відбуваються стрімкі, непередбачувані події, місія учителя полягає у формуванні в своїх вихованців навичок пристосування до різноманітних умов розвитку особистості. Чи варто говорити про важливість мотивації дітей до виконання поставлених завдань, пізнання самого себе та навколишнього світу вцілому? На мою думку, саме педагог може створити умови для розкриття власного «Я» дитини, усвідомлення її потреб, цілей майбутнього та стимулювати до самореалізації в подальшому дорослому житті. Не плечі вчителя покладено велику відповідальність – виховати високоморального громадянина, в якого чітко сформоване бажання бути корисним суспільству, цілеспрямованим та зреалізованим у власній справі. Та чи може педагог своїм прикладом сформувати у вихованців мотивацію на успіх у майб...