Перейти до основного вмісту

Як підліткам захистити свій психічний стан



Підлітковий вік багатий емоціями, спілкуванням з друзями, самоаналізом. Дітям пубертатного періоду чи не найважче вдається самоізоляція під час карантину. Тому, пропоную переглянути поради експертки з підліткової психології, докторки Лізи Дамур.

Визнайте, що тривожитись - абсолютно нормально.


Тривога - це природна реакція людини на можливу небезпеку. Вона пов'язана з інстинктом самозбереження. Тривога допомагає уникати ситуації, що загрожують життю чи здоров'ю. У час пандемії COVID-19 цілком нормально тривожитись за себе та близьких.

Подумайте над тим, що може Вас відволікти.


Карантин - це час не тільки для дистанційного навчання, але й для улюблених занять. Ви можете зайнятись цікавими справами: прочитати книгу, зробити щось своїми руками, переглянути захоплюючі фільми. Саме це допоможе Вам відволіктись від тривожних думок.

Знайдіть нові способи підтримувати зв'язок з друзями.


Сучасні підлітки настільки креативні, що Вони з легкістю можуть знайти нові підходи до спілкування в Мережі. Організуйте цікаві челенджі, відео зустрічі, обмін фото з дозвілля тощо.

Зосередьтеся на собі.


Саме час потурбуватися про себе. Прислухатись до власного "Я", проаналізувати свої емоції та почуття, визначитись з цілями на майбутнє, проаналізувати поведінку. 

Проживайте свої емоції.


Кожен переживає емоції по-різному. Головне, робіть те , що приносить Вам задоволення. Ліза Дамур зазначає:

«Деякі діти починають займатися творчістю, інші хочуть поговорити зі своїми друзями, спільно пережити смуток, щоб це дозволимо їм відчути зв’язок між собою в той момент, коли вони не можуть бути разом особисто. Деякі діти можуть захотіти пошукати способи доставляти продукти харчування до благодійних організацій, які розповсюджують їжу».


Будьте добрими до себе та інших.


В інтернет спілкуванні не дозволяйте собі грубощі та приниження друзів, близьких. Якщо ви стали свідком булінгу чи жертвою цькувань - не мовчіть. зверніться по допомогу до рідних.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Міжнародний день захисту дітей

     Міжнародний день захисту дітей щорічно святкують 1 червня. Він був заснований у Парижі рішенням сесії Ради Міжнародної демократичної федерації жінок (листопад, 1949 р.) Так, уже у 1950 році Міжнародний день захисту дітей відзначали  в 51 країні світу. Україна приєдналась у 1998 році.       День захисту дітей - це нагода усім  нагадати про необхідність захищати права дітей та неповнолітніх; турбуватись про психічне, емоційне фізичне здоров'я майбутнього покоління; створити умови для ефективного саморозвитку та реалізації наших діток у різних сферах.    Давайте пригадаємо основні міжнародні права дітей!                                    

Пет-терапія

       Сьогодні, 26 серпня, за підтримки Міжнародного фонду захисту тварин, відзначають Всесвітній день собаки.      Чому саме цю тему обрано? Ні для кого не секрет, що домашній улюбленець - це не тільки відповідальність та витрати, але й джерело позитивних емоцій, клубок любові.     Пет-терапія - один із видів психологічної допомоги, яка використовує взаємодію людини із домашніми тваринами для покращення психічного здоров'я. Ще у 1969 році дитячий психіатр Борис Левінсон запропонував використовувати собак для лікування психічних розладів.  Тож, яку користь приносить домашній улюбленець? Позитивний вплив на роботу серцево-судинної системи  Регулярні прогулянки із собакою та ігри із котиками приносить користь нашому серцю. Профілактика негативних емоцій Дослідники виявили, що при взаємодії із домашнім улюбленцем, при обіймах із ним, в організмі людини виділяється окситоцин (гормон любові), що знижує кров'яний тиск та зменшує рівень...

Педагогам. Про мотивацію.

Учитель… Учитель-наставник, учитель-друг, учитель-ідеал. Скільки образів приміряє на себе педагог, щоб не тільки донести своїм учням нову інформацію, а й розкрити безмежність людських взаємин. У сучасному світі, де відбуваються стрімкі, непередбачувані події, місія учителя полягає у формуванні в своїх вихованців навичок пристосування до різноманітних умов розвитку особистості. Чи варто говорити про важливість мотивації дітей до виконання поставлених завдань, пізнання самого себе та навколишнього світу вцілому? На мою думку, саме педагог може створити умови для розкриття власного «Я» дитини, усвідомлення її потреб, цілей майбутнього та стимулювати до самореалізації в подальшому дорослому житті. Не плечі вчителя покладено велику відповідальність – виховати високоморального громадянина, в якого чітко сформоване бажання бути корисним суспільству, цілеспрямованим та зреалізованим у власній справі. Та чи може педагог своїм прикладом сформувати у вихованців мотивацію на успіх у майб...