Перейти до основного вмісту

Почерк і характер. Вступ.



Життя можна почати з чистого листка, 
але почерк змінити дуже важко.
Пауло Коельо



   У час широкого використання Інтернету в повсякденному житті, ми все менше звертаємось до ручки та паперу. Однак, вони незаслужено забуваються. Наш почерк може багато розповісти про емоційний стан, темперамент і , навіть, про певні риси характеру.
   На думку багатьох психологів, у почерку більше, ніж у будь-якій руховій активності людини проявляється її внутрішня сутність.
   Порівняльним аналізом рис особистості та ознак характеру займається графологія. Це наука, яка широко використовується у візуальній психодіагностиці багатьма високорозвинутими країнами світу. 
   Сфери застосування графології надзвичайно різні:
  • Рекрутинг - аналіз почерку допомагає компанії витрачати менше часу на з'ясування компетенції кандидатів.
  • Профорієнтація - навички, інтереси людини визначають професійну спрямованість.
  • Безпека - графологія може прогнозувати потенційну нечесність.
  • Переговори - можна передбачити, як людина буде реагувати на переговорах.
  • Сумісність - оцінюється поведінка особистості в команді та здатність до партнерства.
   І це ще далеко не весь перелік. 
   Почерк вивчають за певними ознаками : нахил літер, їх розмір, напрям, розмашистість і сила натиску, характер написання слів. 
   Із цим та багато іншим ми з вами ознайомимось у наступних дописах. 
   А для зацікавлення графологією, пропоную переглянути підписи відомих людей.


      Дональд Трамп


      Пабло Пікассо


               Уолд Дісней


         Анжеліна Джолі



                Джоні Деп





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Правова основа інклюзивного навчання

            Ратифікувавши міжнародні документи у сфері прав людини, Україна взяла на себе  зобов'язання щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами.  Ще у 2010 році МОН затвердило  Концепцію розвитку інклюзивного навчання . У ній зазначено, що "інклюзивне навчання - це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання,  з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей".      Відповідно до п.1 ст. 20  ЗУ "Про повну загальну середню освіту"   інклюзивне навчання здобувачів освіти базується на принципах:  недискримінації; врахування багатоманітності людини; ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників. ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних заклада

Джанк-фуд чи здорова їжа

      Згідно з дослідженням у Великобританії (Університет Лідса), учні, які рідко снідають в шкільній їдальні, отримують нижчі оцінки ніж ті, хто снідає регулярно. У звіті дослідників представлені переконливі докази того, що здоровий сніданок покращує успішність дитини: поліпшує концентрацію уваги в класі, готовність вчитися, поведінку і пунктуальність.      До здорового сніданку ми точно не можемо віднести джанк-фуд .      Джанк-фуд, їжа - сміття - калорійна їжа з низькою біологічною цінністю та високим вмістом жирів і цукру. Термін "джанк-фуд" вперше використала  Всесвітня організація споживачів.      Дієтологи склали рейтинг найшкідливішої їжі: 1 місце – чіпси (містять канцерогени), лимонад (спричиняє алергії, шлунково-кишкові захворювання); 2 місце – вироби фастфудів (біляші, шаурма, картопля фрі і т. д.) містять канцерогени; 3 місце – дешеві ковбаси, копченості, кетчуп, майонез (канцерогени); 4 місце – овочі та фрукти, забруднені промисловими відходами, продукти з кон