Ратифікувавши міжнародні документи у сфері прав людини, Україна взяла на себе зобов'язання щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами.
Ще у 2010 році МОН затвердило Концепцію розвитку інклюзивного навчання. У ній зазначено, що "інклюзивне навчання - це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей".
Відповідно до п.1 ст. 20 ЗУ "Про повну загальну середню освіту" інклюзивне навчання здобувачів освіти базується на принципах:
- недискримінації;
- врахування багатоманітності людини;
- ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників.
Коментарі
Дописати коментар