Перейти до основного вмісту

Правова основа інклюзивного навчання

 



   

     Ратифікувавши міжнародні документи у сфері прав людини, Україна взяла на себе зобов'язання щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами. 

Ще у 2010 році МОН затвердило Концепцію розвитку інклюзивного навчання. У ній зазначено, що "інклюзивне навчання - це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання,  з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей".

    Відповідно до п.1 ст. 20 ЗУ "Про повну загальну середню освіту"  інклюзивне навчання здобувачів освіти базується на принципах: 

  • недискримінації;
  • врахування багатоманітності людини;
  • ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників.

ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах визначає вимоги до організації інклюзивного навчання у закладі освіти з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізації та інтеграції в суспільство, залучення батьків до участі в освітньому процесі.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Почерк і характер. Вступ.

Життя можна почати з чистого листка,  але почерк змінити дуже важко. Пауло Коельо     У час широкого використання Інтернету в повсякденному житті, ми все менше звертаємось до ручки та паперу. Однак, вони незаслужено забуваються. Наш почерк може багато розповісти про емоційний стан, темперамент і , навіть, про певні риси характеру.    На думку багатьох психологів, у почерку більше, ніж у будь-якій руховій активності людини проявляється її внутрішня сутність.    Порівняльним аналізом рис особистості та ознак характеру займається графологія. Це наука, яка широко використовується у візуальній психодіагностиці багатьма високорозвинутими країнами світу.     Сфери застосування графології надзвичайно різні: Рекрутинг - аналіз почерку допомагає компанії витрачати менше часу на з'ясування  компетенції кандидатів. Профорієнтація - навички, інтереси людини визначають професійну спрямованість. Безпека - графологія може прогнозувати потенційну нечесність. Переговори - можна передбачити, як людин

Джанк-фуд чи здорова їжа

      Згідно з дослідженням у Великобританії (Університет Лідса), учні, які рідко снідають в шкільній їдальні, отримують нижчі оцінки ніж ті, хто снідає регулярно. У звіті дослідників представлені переконливі докази того, що здоровий сніданок покращує успішність дитини: поліпшує концентрацію уваги в класі, готовність вчитися, поведінку і пунктуальність.      До здорового сніданку ми точно не можемо віднести джанк-фуд .      Джанк-фуд, їжа - сміття - калорійна їжа з низькою біологічною цінністю та високим вмістом жирів і цукру. Термін "джанк-фуд" вперше використала  Всесвітня організація споживачів.      Дієтологи склали рейтинг найшкідливішої їжі: 1 місце – чіпси (містять канцерогени), лимонад (спричиняє алергії, шлунково-кишкові захворювання); 2 місце – вироби фастфудів (біляші, шаурма, картопля фрі і т. д.) містять канцерогени; 3 місце – дешеві ковбаси, копченості, кетчуп, майонез (канцерогени); 4 місце – овочі та фрукти, забруднені промисловими відходами, продукти з кон

Графологія. Нахил букв.

   Однією з ознак почерку є нахил літер. Він найчастіше буває направленим вправо під кутом 45-50 градусів. Але зустрічаються й інші варіанти нахилу. Ви маєте можливість дізнатись більше про себе та своїх близьких. Варто лиш поглянути на рукопис та ознайомитись із таблицею. Нахил літер Характеристика Без нахилу. Літери вертикальні. Розважлива, стримана, спокійна   особистість, розум та емоції перебувають у гармонії, сильний характер. «Танцюючі» літери в різні боки. Веселун, несерйозна людина, примхлива та імпульсивна натура. Невеликий нахил вправо. Дружелюбність, тепле ставлення до людей, справедливість, товариськість. Сильний нахил вправо. Схильність накопичувати образу всередині, злопам’ятність. Букви лягають на рядок. Схильність до крайнощів, відсутнє почуття міри, властивий максималізм, пристрасть до нововведень, демонстративність у вир