Перейти до основного вмісту

Правова основа інклюзивного навчання

 



   

     Ратифікувавши міжнародні документи у сфері прав людини, Україна взяла на себе зобов'язання щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами. 

Ще у 2010 році МОН затвердило Концепцію розвитку інклюзивного навчання. У ній зазначено, що "інклюзивне навчання - це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання,  з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей".

    Відповідно до п.1 ст. 20 ЗУ "Про повну загальну середню освіту"  інклюзивне навчання здобувачів освіти базується на принципах: 

  • недискримінації;
  • врахування багатоманітності людини;
  • ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників.

ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах визначає вимоги до організації інклюзивного навчання у закладі освіти з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізації та інтеграції в суспільство, залучення батьків до участі в освітньому процесі.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Міжнародний день захисту дітей

     Міжнародний день захисту дітей щорічно святкують 1 червня. Він був заснований у Парижі рішенням сесії Ради Міжнародної демократичної федерації жінок (листопад, 1949 р.) Так, уже у 1950 році Міжнародний день захисту дітей відзначали  в 51 країні світу. Україна приєдналась у 1998 році.       День захисту дітей - це нагода усім  нагадати про необхідність захищати права дітей та неповнолітніх; турбуватись про психічне, емоційне фізичне здоров'я майбутнього покоління; створити умови для ефективного саморозвитку та реалізації наших діток у різних сферах.    Давайте пригадаємо основні міжнародні права дітей!                                    

Пет-терапія

       Сьогодні, 26 серпня, за підтримки Міжнародного фонду захисту тварин, відзначають Всесвітній день собаки.      Чому саме цю тему обрано? Ні для кого не секрет, що домашній улюбленець - це не тільки відповідальність та витрати, але й джерело позитивних емоцій, клубок любові.     Пет-терапія - один із видів психологічної допомоги, яка використовує взаємодію людини із домашніми тваринами для покращення психічного здоров'я. Ще у 1969 році дитячий психіатр Борис Левінсон запропонував використовувати собак для лікування психічних розладів.  Тож, яку користь приносить домашній улюбленець? Позитивний вплив на роботу серцево-судинної системи  Регулярні прогулянки із собакою та ігри із котиками приносить користь нашому серцю. Профілактика негативних емоцій Дослідники виявили, що при взаємодії із домашнім улюбленцем, при обіймах із ним, в організмі людини виділяється окситоцин (гормон любові), що знижує кров'яний тиск та зменшує рівень гормонів стресу. Запобігання депресії На думк

Почерк і характер. Вступ.

Життя можна почати з чистого листка,  але почерк змінити дуже важко. Пауло Коельо     У час широкого використання Інтернету в повсякденному житті, ми все менше звертаємось до ручки та паперу. Однак, вони незаслужено забуваються. Наш почерк може багато розповісти про емоційний стан, темперамент і , навіть, про певні риси характеру.    На думку багатьох психологів, у почерку більше, ніж у будь-якій руховій активності людини проявляється її внутрішня сутність.    Порівняльним аналізом рис особистості та ознак характеру займається графологія. Це наука, яка широко використовується у візуальній психодіагностиці багатьма високорозвинутими країнами світу.     Сфери застосування графології надзвичайно різні: Рекрутинг - аналіз почерку допомагає компанії витрачати менше часу на з'ясування  компетенції кандидатів. Профорієнтація - навички, інтереси людини визначають професійну спрямованість. Безпека - графологія може прогнозувати потенційну нечесність. Переговори - можна передбачити, як людин